sanoczanie
konkurs

konkurs_witryny
zjazd


Prezes Towarzystwa Przyjaciół Sanoka i Ziemi Sanockiej Waldemar Och zwrócił się do Burmistrza Sanoka z propozycją współorganizacji konkursu na „Najciekawiej Zaaranżowaną Witrynę i Wystawę Sklepową – SANOK 2014”. Zgodę na objęcie konkursu patronatem medialnym wyraził „Tygodnik Sanocki”. Celem konkursu jest budowanie w świadomości sanoczan i gości miasta marki Sanoka, poprzez podnoszenie jakości estetycznej przestrzeni publicznej.

Przedmiotem konkursu jest wyłonienie najciekawszej aranżacji witryny i wystawy sklepowej, rozumianej, jako okno lub okna wystawowe wkomponowane w elewację zewnętrzną budynku, przynależące do lokalu, w którym prowadzona jest działalność gospodarcza. Estetycznie i pomysłowo zaaranżowana witryna i wystawa sklepowa winna pełnić dla klientów funkcję informacyjną, zachęcającą i zapraszająca do lokalu.

 

Konkurs idealnie wkomponowuje się w cele działania Towarzystwa. Wszystkim nam zależy, aby miasto było przyjazne mieszkańcom, czyli m.in. czyste i zadbane. W witrynach sklepowych, obok których przechodzimy, dostrzegliśmy szansę na poprawę estetyki i jesteśmy przekonani, że ich właściciele podejmą wyzwanie i wezmą udział w konkursie. Jednym z motywatorów, który zachęcił nas do jego zorganizowania jest zbliżający się Światowy Zjazd Sanoczan, który współorganizujemy z Burmistrzem i Radą Miasta.

Hasło: „organizujemy konkurs” błyskawicznie znalazło odzew u włodarzy Sanoka, którzy widzą w nim nie tylko szansę na uczynienie miasta piękniejszym, ale także na pobudzanie współodpowiedzialności i zaangażowania mieszkańców w świadome i pozytywne kształtowanie przestrzeni miejskiej. Inicjatywa zorganizowania konkursu padła w idealnym czasie. Porządkom i wszelkim zabiegom upiększającym bardzo służy wiosenna pora, a poza tym w czerwcu będziemy gościć sanoczan z wielu stron świata. Niektórzy przyjadą tu po wielu latach. Niech to będzie dla nich miłe spotkanie, niech zobaczą, że w ich ukochanym Sanoku także jest światowo – komentuje przedsięwzięcie Towarzystwa gospodarz miasta – Burmistrz Wojciech Blecharczyk.

            Konkurs rozpoczyna się 2 kwietnia 2014 r. Można do niego zgłaszać się przez wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronach internetowych: www.sanok.pl, www.tpsiz.sanok.pl oraz www.tygodniksanocki.eu  i przesłanie go na adres: rzecznik@um.sanok.pl, lub dostarczenie go do Biura Podawczego Urzędu Miasta. Na tych stronach umieszczony jest także regulamin konkursu. Termin zgłaszania udziału w konkursie mija 15 maja, a ogłoszenie wyników nastąpi podczas jednej z imprez związanych ze Światowym Zjazdem Sanoczan w dniach 20-23 czerwca br. Organizatorzy przewidzieli także nagrody. Właściciele (twórcy) trzech najpiękniejszych witryn sklepowych otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 1 tys. zł, 600 zł i 300 zł, całej trójce poświęcone będą także publikacje wraz z fotografiami, jakie ukażą się w „Tygodniku Sanockim”.

 Gorąco zachęcamy Państwa do udziału w nim. Nie ukrywamy, że bardzo nam zależy, aby lista osób, które podejmą wyzwanie i wystartują w konkursie, była jak najdłuższa, bo to od niej głównie zależeć będzie końcowy efekt przedsięwzięcia. Jesteśmy ogromnie ciekawi czy inicjatywa ta padnie na dobry grunt, czy spotka się z szerokim odzewem i życzliwością. Bardzo na to liczymy!

 

                                                                                                                      Prezes Zarządu

                                                                                                                      Waldemar Och




Regulamin